Friday, April 26, 2013

PANAS!!! NIZAR GOYANG

Memang tajuk sensasi sebenarnya,bukanlah sesensasi Blog RajaGoyang yang disebut sebut sebelum ini yang memaparkan adegan adegan Romantik mirip DeFacto Anwar.

Sebenarnya tajuk diatas AP kaitkan dengan apa yang terjadi kepada PAKATAN RAKYAT di Negeri Perak secara khususnya,mungkin ada diantara pembaca blog AP yang mendukung dan penyokong Pakatan Rakyat menyatakan bahawa ini salah satu propaganda dari AP selaku blogger yang menyokong Barisan Nasional.

Maaf saudara saudara..(dibaca sedare sedare e panjangkan sedikit...KC rakan blogger AP selalu sebut sebegitu)

Pemerhatian AP kepada pergolakan antara PAS Perak dan PKR Perak nampak tidak mampu dibendung dan dinafikan lagi.Kegilaan mereka(disebut pemimpin pemimpin utama mereka)
kepada KERUSI UTAMA KUASA POLITIK PERAK iaitu KERUSI MENTERI BESAR semakin menjadi jadi,

Tergugatnya Nizar Jamaluddin dengan LANGKAH BESAR ANWAR bilamana TERBOCOR GERAKAN SULIT mahukan jawatan MENTERI BESAR PERAK DIKUASAI OLEH CALON DARI PKR PERAK.

BAGI MEREKA YANG MENGATAKAN INI PROPAGANDA BARISAN NASIONAL.....MAKA ANDA HARUS MENILAI KEMBALI KENYATAAN KENYATAAN DARI PEMIMPIN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT ANDA SENDIRI



Kenyataan ini diluahkan oleh KETUA CABANG PKR TANJUNG MALIM

GILANYA MEREKA DENGAN KUASA..KETUA CABANG YANG TAK TERPILIH MENJADI CALON PKR BEHRANG ITU JUGA MASUK BERTANDING MENJADI CALON MENENTANG CALON PILIHAN DEFACTO ANWAR.(gila jawatan MB barangkali)

Tanyakan diri anda wahai rakyat Perak yang bijak...tidakkah tindakan tindakan PEMIMPIN PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT DI PERAK INI menjurus kepada tindakan GILAKAN KUASA?

MEREKA BERMAIN BAHASA "ZALIM,REJIM,PENINDAS,MENOLAK ISLAM,INIKALILAH" untuk disumbatkan kepada rakyat DEMI MEMASTIKAN RAKYAT DIGELAPKAN MATA DENGAN RAKUS KUASA ITU....


KEJUTAN BILA MANA DIDEDAHKAN BAHAWA BETAPA NIZAR JAMALUDDIN ITU BUKANLAH PILIHAN UNTUK DIJADIKAN MENTERI BESAR PERAK......
Maka bermula semalam,JENTERA MEDIA PAS PERAK tanpa henti membuat publisiti BAHAWA KERUSI MENTERI BESAR PERAK WAJIB KEKAL DI PEGANG PAS DENGAN POSTER POSTER,BANNER BANNER DI KESELURUHAN MEDIA PAS PERAK.

Goyang yer..






BUAT RAKYAT PENGUNDI DI BEHRANG MAHUPUN DI CHANGKAT JERING
Wajib tolak kedua dua calon PAKATAN ini kerana TERNYATA JELAS,MEREKA INI BUKANLAH MAHU MEMPERJUANGKAN NASIB ANDA...

HANYA MAHUKAN KERUSI KUASA dengan MEMERAH SEMANGAT ANDA...

JOM SORAK...HANCUR!!!HANCUR!!...HANCUR PAKATAN!!! PENIPU!!PENIPU!!!PENIPU RAKYAT!!!...

11 comments:


  1. PEWARIS LEGASI korup & kotor UMNO

    budaya politik kotor, fitnah, lucah umno juga sedang menular generasi baru ahli umno!

    Corak perbahasan politik ahli2 umno terlalu kebudak2an dan uncivilise ... mungkin generasi pejuang rakyat/ negara telah pupus terutama bila mahathir melancarkan "ethnic cleansing" terhadap semua yg bukan pengampunya dulu..... idealism umno sudah hilang kerana WANG! ahli2 baru hanya berjuang untuk projek, kontrak, subsidi, kedudukan, jawatan dan kepentingan diri sendiri... INDIVIDUALISTIK & MATERIALISTIK.. inilah PENYAKIT KRONIK SEBENAR umno!

    UMNO sudah hilang daya intelek & daya juang .. krisis moral yg kronik... semuanya berlumba sesama sendiri.. pijak memijak, cantas mencantas, fitnah menfitnah, lobi melobi, ...ada yg sampai tahap bunuh membunuh kerana POLITIK DIRI & WANG untuk PERIBADI!

    generasi pejuang era pra merdeka & awal pasca merdeka sudah TIADA.. tun razak, tun dr ismail, dato' harun idris, dato' senu, dato' jaffar albar, dll.... mereka sudah tiada pewaris perjuangan asal UMNO.... mungkin ada yg spesis terpinggir seperti Tengku Razaliegh hamzah yg telah dikembiri oleh Mahathir sebelum ini!

    UMNO sudah tidak relevan bagi rakyat & umat!

    Rumah UMNO hari ini dihuni oleh para penyangak, penyamun, penjenayah, lanun, penipu, perasuah, dll ...

    UMNO tak boleh lagi khayal dgn nostalgia lama mereka!
    Rumah UMNO sudah terlalu robek, kotor dan jijik....

    Bagi rakyat yg berjiwa murni & berjuang untuk rakyat dan negara tidak akan serasi dengan umno selama2nya.... lebih2 lagi yg berfikrah Islamis... umno cukup penuh dengan noda & dosa untuk dikongsi bersama.... untuk dibawa mengadap Allah SWT.

    "Bersubahat dgn UMNO"-- Palitan kedurjanaan umno sangat berat untuk dijawab di mahsyar nanti! Walaupun sekadar dua garis pencil untuk memangkahnya setiap 5 tahun.... effectnya sungguh besar bila MP2 UMNO/BN yg terlantik berusaha menjauhi/ persenda2kan perintah Allah & hidup dalam amalan syaitan! --- kita yg melantik, menyokong, membela, berhujjah untuk kedosaan UMNO juga tiada terlepas dari hukuman Allah nanti!

    Sebaik2nya... jauhi UMNO/BN,.. kita masih banyak pilihan yg diberi oleh Allah SWT untuk berpolitik, mengundi, melantik pemimpin.... mengapa perlu kita ikat diri secara bodoh kepada kemurkaan Allah?

    UMNO adalah liabiliti melayu & negara! Mereka yg ada hari ini bukan lagi dari generasi pejuang kemerdekaan... mereka golongan hypocrite opportunist yg menyamar pembela rakyat! Sebab itu rasuah & fitnah tak mampu dihapuskan oleh UMNO! -- akhirnya mahathir juga akui: "UMNO/BN adalah setan yg dikenali"

    Say no to UMNO/BN .. kita terlepas dari ikatan setan yg dikenali!

    ReplyDelete

  2. exMB Perak DS Nizar cemerlang!

    NIZAR bukan kaki ampu... beliau jujur nasihati para raja/pembesar jangan boros, mubazir selaras dengan ajaran Islam... beliau secara insaf ingin selamatkan institusi raja dari amalan jahiliyyah dan gaya hidup kaum mustakbirin serta lalai terhadap syariat Allah ...................

    NIZAR berpegang kepada prinsip tegur menegur antara rakyat & raja .... nasihat ulamak terhadap umarak ..... suara Nizar=suara rakyat!

    TETAPI Umno pesongkan fakta & heret raja dalam polemik "kuasa monarki" yang tak perlu dinasihati, ditegur atau didakwahkan ..... umno suka institusi raja yang penuh dengan amalan yang tidak syarie...... Apakah UMNO menyokong kemunkaran terhadap Allah dan kezaliman terhadap hak rakyat?

    Relevankah lagi UMNO disisi Islam & aspirasi rakyat kini?????? ... pru13: suara rakyat, ketentuan Allah mengatasi segalanya, janji Allah tetap benar!

    ReplyDelete
  3. hahaha..kelakar sungguh dgn komen atas ni,nmpak sangat org yg sama yg komen dan nyata sekali taksub dan bebal serta kaki fitnah doktrin PAS=Parti Ajaran Sesat a.k.a Pengkhianat Ummah..teryata kamu masih dibuai angan2 dan fantasi sama seperti idola kamu anwar ibrahim peliwat dan penzina tersohor negara..err..mustafa ali a.k.a stopa sependa apa khabar dia yer snyap sunyi aje skang ni??hahaha..2/3 milik BN majoriti rakyat marhaen penyokong PM Najib so kamu janganlah nanti jadi sewel yer dan jgnlah nak marah2 caci maki atau nk kafirkan semua rakyat yg undi BN nanti kelak binasa jiwa raga kamu nanti..hahaha..kelakar sungguh kamu..hahahaha..hahahahaha...
    -SAYA RAKYAT PENGIKUT BAGINDA S.A.W PENGUNDI BN ANTI LIWAT ANTI ZINA ANTI SPENDA PUTIH ANTI PENGANDAI KALIMAH ALLAH ANTI FITNAH ANTI MANIFESTO KELENTONG ANTI PERKAUMAN ANTI RASUAH DAN MCM2 ANTI PAS PKR DAN DAP.
    (HAHAHAHAHA)

    ReplyDelete
  4. SAHABAT2..MARI TGK VIDEO DI YOUTUBE..... 'NEW ORDER - TANGAN ASING HANCURKAN MALAYSIA'

    ReplyDelete
  5. Fantastic beat ! I wish to apprentice at the same time as you amend your web site,
    how could i subscribe for a weblog website?
    The account aided me a applicable deal. I have been tiny bit acquainted of this your broadcast provided brilliant clear
    idea

    Have a look at my web site :: Abercrombie and Fitch

    ReplyDelete
  6. Thank you for the auspicious writeup. It in fact was a amusement account it.

    Look advanced to more added agreeable from you!

    However, how could we communicate?

    Here is my webpage ... http://slc-wireless.com/

    ReplyDelete
  7. Have you ever considered publishing an ebook or guest
    authoring on other websites? I have a blog centered on the same information you discuss
    and would really like to have you share some stories/information.
    I know my visitors would appreciate your work. If you're even remotely interested, feel free to shoot me an e-mail.

    Also visit my web-site ... Louis Vuitton Outlet

    ReplyDelete
  8. I read this paragraph fully on the topic of
    the difference of latest and preceding technologies, it's amazing article.

    my webpage - Boutique Guess

    ReplyDelete
  9. Thanks for your personal marvelous posting! I definitely enjoyed reading it, you're a great author.I will remember to bookmark your blog and definitely will come back at some point. I want to encourage you to definitely continue your great job, have a nice holiday weekend!

    Take a look at my web blog: Bonuses (http://naval.wiki.br/)

    ReplyDelete
  10. Great blog you have here but I was wanting to
    know if you knew of any discussion boards that cover the
    same topics talked about in this article? I'd really love to be a part of group where I can get advice from other experienced individuals that share the same interest. If you have any suggestions, please let me know. Appreciate it!

    My homepage; Chaussures De Foot

    ReplyDelete
  11. These are in fact enormous ideas in on the topic of blogging.

    You have touched some nice factors here. Any way keep up wrinting.


    my web page :: Air Max

    ReplyDelete