Wednesday, April 24, 2013

PKR TIPU PKR bahagian 2

Lagu Tipah Tertipu tak kedengaran dikaunter itu dah..
Benarlah kedai mamak pilihan AP itu menawarkan capaian wifi yang tinggi buat pelanggan pelanggannya,bagus benar pengusaha kedai makan itu memastikan kepuasan pelanggannya pada tingkat yang amat selesa.

Untuk itu AP memuji usahanya si tuan punya kedai mamak itu,bukan senang mahu menjadikan kedai mamak itu "AKTIF" dikunjungi pelanggan,pelanggan setia seperti AP,secawan dua nescafe gelas besar..tarik,yang penting Kaw.Beza sangat dengan kedai kedai mamak yang lain,pekerja pekerja yang terdiri warga asing.Roti terasa tawar.Kuah dhal cair.Harga makan minumnya?tentunya bukan kepalang mencekik darah..

Bahagian 2 kali ini,terkait juga soal "AKTIF" disamping tajuk besar diatas itu.

Masih lagi berbicara tentang CALON PKR untuk DUN BEHRANG..ya..ya.. Yang diangkat sebagai PRESIDEN MAJLIS RUNDINGAN KESELAMATAN (MRK) Parti Keadilan Nasional oleh kepala De Facto Parti.Sebelum itu sila silalah jemari anda untuk membuat carian jawatan beliau semasa dalam perkhidmatan.Andai malas serta mahu teruskan pembacaan,AP ringkaskan buat anda.Bekas Pegawai tentera itu tugasnya dahulu dibahagian Logistik.Dipecat dari tugasnya juga berkaitan hal hal logistik..kes kehilangan enjin jet juga terkait,pembelian peralatan dengan harga mencekik darah juga terpalit.

Mana AP tahu?.. Benar,Kenalan AP yang menyeram sejukkan tengkuk AP itu jugalah yang memberi sedikit informasi mengenai calon Parti Dokongannya itu.Marahnya tak nampak boleh reda dengan janji.

Menanyakan mengapa ada kemarahan kepada Partinya sendiri..

"bukan penipu itu yang patut jadi calon Behrang!!"... ( Pemimpin D facto Anwar sendiri yang mengumumkan )

Phewww PKR BESAR...TIPU PKR KECIL...TIPU RAKYAT..

Owhh...calon yang disokongnya tak terpilih..Patutlah tersentap sentap sanubarinya.

Jadi carian AP bermula lagi...maka terjumpalah AP dengan luahan hati pemimpin PKR ini...
Maka terlerailah maksud "AKTIF" tidaknya calon PKR DUN BEHRANG ITU.
(gambar dibawah)



Buat pengundi Behrang, kalau sesama mereka kepimpinan Parti perkara tipu menipu,Janji tinggal janji seperti juadah petang buat mereka...apalah sangat dibandingkan dengan menipu rakyat Behrang....


Pct kata,satu lagi "produk bermutu" PKR...

NANTIKAN PENDEDAHAN TERGEMPAR DARI AP JAM 2.00ptg NANTI.






No comments:

Post a Comment