Friday, August 17, 2018

VIDEO YAHUDI BANGGA BANTU PH JATUHKAN KERJAAN BN


Puak Yahudi US rupanya memang mahu menjatuhkan kerjaan sedia ada (BN) semenjak dulu lagi dgn membantu pembangkang (PH) mendakwa kerjaan tidak demokratik kerana bertahan terlalu lama selama 61 tahun dgn satu parti yg sama.

Daniel Twining yg juga semenjak dahulu yg sentiasa berkempen memburukan China dan Russia tidak segan silu menganggap kejayaan mereka membantu menjatuhkam Kerajaan Malaysia, beliau juga diantara yg ,enkadi nadi kepada NDI yayasan yahudi yg terkenal dgn perang saraf memerangi Islam global yg ada kaitan Freemansion.



Apa yg disorok ttg kebenaran adalah mereka tidak katakan orang yg mereka bantu Tun yg juga meraih bantuan mereka adalah juga yg menjadi PM selama 22 tahun lamanya dalam BN dan semua PM selepasnya punya jangka tadbir yg pendek akibat beliau campurtangan dan menjatuhkan termasuk Anwat Ibrahim yg akhirnya tidak menjadi PM selepasnya akibat merengkok dipenjara.

BN juga bukan satu parti tetapi punya kompenan dari pelbagai bangsa. Itu tidak disebut oleh mereka. Memang kalau kita lihat sejarah mmguak yahudi yg sebenarnya kuasa besar di Amerika memang mahu kaitkan bantuan kepada negara terutamanya berlandaskan Islam supaya JASA boleh dibalas dengan hubungan erat seterusnya, dalam ertikata campur urusan negara tersebut, tidak meminta yg besar sebaliknya cukup hanya kononnya negara yg demokrasi supaya tidak memghalang puak Libreal, LGBT termasuk Gay, Lesbian, transeksual dan seangkatannya sepertimana mereka bebas dan diangkat diAmerika.
Jangan lupa atas sebab itu setiap tahun bakal dinobatkan anugerah Preaiden US kepada Pondan Terpilih menerimannya di Negara mereka dan diberi layanan serta hak istimewa di sana .

Dalam video ini juga mereka memuji pemansuhan hubungan perjanjian yg membabitkan ekonomi dan pembangunan negara dgn kerajaan China yg dilakukan secara Drastik oleh Kera jaan Baru (PH). Rakyat juga agak tergamam bila kera jaan memutuskan hubungan dgn China secara tergesa-gesa tanpa kajian dan terus menuduh dan memberi alasan pembaziran wang rakyat selain MK menuduh disinilah Najib mencuri utk kroni.

Sebaliknya kelebihan perjanjian dgn pertukaran antara negara seperti import China terhadap Minyak sawit, Durian dan lain-lain secra lansung juga terhapus, China mengalih impot ke Indonesia utk sawit manakala Musang King kini menjunam kerana mereka beralih ke Thailand dengan Durian Muthong yg juga merupakan laba besat petani disana sementara dinegera kita Felda merundum tersungkur bila harga sawit hanya mencapai RM 200+ dari RM 600 satu tan. Usaha memujuk kembali China agak terlambat kerana semua barangan tersebut keperluan harian dan tidak perlu tunggu atau sekali sekala di import.

Seperti Biasa Amerika merasakan dgn pemutusan perdagangan negara dan projek mega ini satu kejayaan bagi mereka kerana. China juga musuh politik dan ekonomi mereka  yg punya kuasa besar didunia. China juga merupakan saingan kuat bagi mereka khususnya dari segi penjana ekonomi negara.

Kita berharap jangan kuman seberang laut nampak sebaliknya gajah didepan mata tidak diendahkan, apa sahaja tindakan yg dibuat nampaknya negara akan terus kehilangan dan semakin rugi. 1MDB yg dikaitkan entah kemana sudahnya, akhirnya yg dikatakan ada unsur rasuah cuba dikira semula utk buat yg baru utk contohnya projek ECRL nyata jauh lebih mahal dari sebelumnya.  55b ke 88b jadinya



Dalam soal lain pula rakyat terasa dianggap tidak cerdik dan hanya Wajib terima bila kita makin hilang eset dgn tindakan demi tindakan,  Rakyat wajib percaya negara sedang rugi akibat kerajaan dahulu dari mulut mereka, mereka nampaknya sedang memberi alasan semua terjadi akibat rasuah dan samunan kerjaan dahulu. Khazanah contohnya cuba dimalukan dgn penjualan pakaian dalamm kononnya hampir 7 juta terpaksa dihapus kira dan spt dirancang dan ada agenda lain padahal eset Kazanah dari 33b kini sudah mencapai RM130b terkumpul tidak pulak hendak disyukuri,
Yang kita takut yg sekecil itu dibesarkan sudahnya nanti yg terkumpul juga lesap akibat percaturan yg kita tidak ketahui,

Semua pengarah urusan ditekan dan dimansuhkan dan diganti atau dilantik diri mereka sendiri, soal janji awal dan laungan keramat DS Anwar Ibrahim sebaik bebas dari penjara masih diingat oleh semua ' Kita kasi tendang semua jenis ini (pemimpin yg ambil jawatan tak sepatutnya) keluar! Pemimpin kena Kerja untuk rakyat bukan melobi utk pegang jawatan besar" inilah yg katakan bukan lantik diri sendiri dan kroni kini mereka juga yg laksanakan segera bila berebut duduk di kawasan emas negara.
Khazanah hilang 3 billion akibat 7 pengarah urusan serta pimpinan tertinggi akur tekanan dan meletak jawatan.

Apa lagi yg kita akan kehilangan...... Tikus tentunya tidak akan dapat baiki labu kononnya utk buat rumahnya sendiri sebab bila mengigit terasa labu sedap dibaham. Alasan utk rakyat ' labu bukan boleh dibiar lama nanti kering dan tidak segar lagi, jafi kena dihabiskan supaya tidak rugi" utk alasan terbaik salahkan petani kenapa ditanam dan ditani buah labu?

@ Ot@k K@n@n

Monday, August 13, 2018

BUKAN ISLAM SAHAJA DICACI ALLAH JUGA DIHINA OLEH LAKNATULLAH!


APAKAH YG KAMU RASA SEBAGAI UMAT ISLAM RASA? (TONTON VIDEO)

Memang pasti ada Melayu yg akan jawab balik dan menghina Islam dan terus menyokong kera jaan PH yg mahu hapuskan Islam di Malaysia, kita pun tahu sgt iannya bukan mereka yg berbangsa melayu dan beragama islam, semua yg sifat begini terdiri dari puak kafir harbik dan bukan melayu tetapi guna nama melayu dan akan terus memporak perandakan sesama melayu atas perjuangan mereka DAP.

Tapi inilah golongan yg Islam sudah tolak dan ditegah kepada semua umat islam, mereka sekarang sudah lebih berani dan lantang mempertikai dan menuntut hak kononnya atas asasi hak manusia. Mereka juga mendapat tempat dan ruang dalam PH sendiri yg jelas menolak hukum dan larangan islam itu sendiri, dari yg kafir hingga kepada menteri Agama sendiri.

Diingatkan kepada semua umat akhir zaman, Allah akan turunkan Musibah atas segala kekufuran yg dilakukan jika kita tidak menentang ataupun tegah, apa lagi kalau kita siap menyokong dan mengangkat segala kekufuran mereka. 

Dewasa ini LGBT, GAY, Lesbian, Transgender dan semua jenis yg seangkatan ini kini mula menampilkan diri malah menuntut hak mereka tanpa hirau sebarang larangam dalam islam. Bukan sahaja tandas khas, berkawad dalam perbarisan Merdeka dan banyak lagi semata-mata mahu mereka diiktiraf sekalipun dalam islam adalah larangan dikehendaki bertaubat dan kembali kejalan yg benar.

Lebih menyedihkan lagi saat umat islam sdg mengerjakan rukun Islam yg kelima dan bakal menyambut Aidil Adha dimana peristiwa Korban kerana taat kepada Allah swt sebaliknya di Malaysia Islam sdg dihina bila menteri lebih sibuk perihal hak pondan dari Hari wukuf yg bakal menjelma. Malah menyekat dana IKSIM yg sekian lamanya mengembangkan dan memertabat syiar Islam di Negara dan maya dunia.

Bukan sekadar agama dihina dan dicaci berleluasa oleh puak PH, negara semakin huru hata dgn segala bapak penipuan merampas negara dgn pembohongan kepada rakyat. Setiap hari bakal Ada sahaja episod baru menipu dan memfitnah seolah apa yg negara ada kaya selamanya. Malaysia makin nazak, terbuka luas kepada golongan laknatulah menyusup secara terang dan lebih berani. Malah inilah masanya utk mereka menghancurkan Islam dgn saudara baru mereka yg sudah kufur terhadap islam. 

Sanggupkah kalian mengaku sebagai islam tetapi tidak bangkit menentang....?
Sanggupkah kalian seperti mereka! Allahuakhbar jom kita SHARE utk semua sebelum kita sudah terlambat, Nauzubillahiminzalik..... 

@ S@rb@n Tujuh H@st@
#berpesanUtkUmatIslam
#BangkitlahUmmah

Tuesday, August 7, 2018

DAP AKAN PASTIKAN MEREKA TERKUBUR


Nampaknya DAP terus menekan kerajaan PH kerana mereka adalah kuasa besar didalamnya, spt yg kita tahu disetiap ceramahnya menekankan soal agensi yg patut dihapuskan utk Malaysian Malaysia yg sebenarnya merupakan target utama utk melumpuhkan kekuatan orang Melayu dan mereka yg setia berkhidmat utk memangkin kemajuan Negara.

Tak perlu sorok lagi ttg kuasa sebenarnya milik siapa didalam PH. Sekali pun Tun dan PBBM yg belum pun disahkan hanya melukut tepi gantang, disorongkan bantal utk yg terhangguk mengantuk kita boleh lihat secara jelas Tun Hanya dgn misinya membina sheild atau protection bagi dirinya selain dgn membalas dendam, soal negara huru hara dan islam semakin dihancurkan bukan soal dia sebagai nom 1 negara

Beberapa agensi yg selama ini menyumbang ekonomi dan kemajuan negara kini dalam tekanan spt org salah supaya membukrikan betapa mereka berguna utk negara sebelum dimansuhkan sedikit demi sedikit atau dikapankan sekali seliang sebagai pesalah kepada mereka dan juga mahu diertikan kepada rakyat jajahan sebagai musuh negara sdg dimusnahkan.


Secara senyap tekanan demi tekanan bila semua menteri utama yg dimiliki oleh DAP berperanan amat baik dan berkesan termasuk menghina Sultan, Islam dan melayu diperbanyakan spya blh ditonton dan ditakuti oleh Rakyat ttg kuasa besar mereka. Tiada tindakan akan diambil kpd mereka yg buat penghinaan dan penderhakaan ini, termasuklah tentera fitnah meraka RBA yg makin menunjukan muka secara berani kerana kuasa kini milik mereka.

Sementara menteli yg ada masing-masing membutuhkan keteloran masing-masing utk play safe dari bangkit sebagai penegak hak Agama Sultan dan Bangsa. Masa inilah utk menghimpunkan Harta, kuasa dan populariti. Soal taubat boleh dikemudiankan.....

Hari ini RELA sudah boleh menutup semangat juang utk masyarakat yg boleh dikapankan sekali dgn segala keikhlasan demi negara dalam satu liang lahat kubur yg dikenali sebagai musuh negara ciptaan mereka. Makin menusuk kata-kata Ustaz Kazim Elias, jgn percaya dgn kata-kata ' Beri kami peluang sekali sahaja, kerana tak perlu tunggu 5 tahun'...... nampaknya tak sampai 3 bulan makin parah negara kini makin dihancurkan dan sdg dirompak oleh mereka depan mata kita.

Bagi yg memilih mereka tahniahla setidak-tidaknya syahdu sikit hati kalian melIhat mak bapak korang dikampung yg makin susah dan sugul meninti hari akhir mereka. Tak perlulah nak meyesal dan tunjukan lagi betapa besar dan angkuhnya kamu dan tidak akan bangkit semula utk mereka sehingga terhenti nafas akhir mereka kerana kejayaan mengecewakan mereka, barulah ada umphhh sikit betapa hebatnya korang sebagai HERO Negara Harapan BARU!

ALfatihah......

@ SaRbAn TuJuH HaSTa........ Musibah Allah dan hikmah darinya 

Friday, August 3, 2018

KAMI TETAP TUNTUT JANJI, KAMI TAK BODOH


SUNGAI KANDIS : ANDA MENENTUKAN RAKYAT TIDAK SEBODOH YG MENTERI PH RASAKAN!

KENAPA PILIH LOKMAN ADAM? #TuntutTolFREE
Hanya dia yg mampu membawa suara dan perasaan kita yg terlalu banyak kali dibodohkan dan ditipu hidup-hidup dengan pelbagai janji hanya kerana mahu menang pilihanraya ke 14.

MASIH BELUM TERLAMBAT UTK RAKYAT :
Jika dia menang, kita tahu sikap berani, lantang, sanggup berdepan dan tidak gentar adalah milage kepada Rakyat, Kita minta dia lead utk kita tuntut janji-janji Pakatan Harapan yg menipu RAKYAT ditunaikan dah tak lama lagi,  berbaki 15 hari utk 100 hari tempoh yg mereka janjikan. Yang penting kita tak Bodoh dan bukan senang sentiasa dikencing oleh PH.

KITA MINTA Lokman supaya menyatukan rakyat utk kita :
CUKUP 100 HARI, TEPAT JAM 12 TENGAH MALAM, Kita pakat semua keluar guna disemua Plaza Tol secara PERCUMA! ITU JANJI KERAJAAN, RAKYAT DAH BERSABAR 100 HARI SPT MEREKA KATAKAN, MINYAK PETROL KITA AKAN ISI DENGAN HARGA RM1.50 SELITER DISEMUA PETROL PAM DAN SEMUA TUNTUTAN DILANGSAIKAN TANPA ADA ALASAN BODOH LAGI.

Kami tidak bodoh seperti yg kamu anggap!

Rakyat angkat kamu sebagai kerajaan kerana kamu berjanji, sila tunaikan, jangan kamu rasa sudah berkuasa Rakyat boleh ditipu hidup-hidup, Rakyat juga boleh jatuhkan kembali Kera jaan yg Pembohong dan perosak Agama, Raja, Bangsa dan Negara.
Rakyat akan bertindak sebelum Musibah Dari Allah swt jika kami terus bersama kemungkaran kamu yg kami tidak mencegah dari berterusan.

@ Ot@k K@n@n 
#RakyatTuntutJANJI
#JanganKENCINGrakyat

Thursday, August 2, 2018

CER TEKA APA SUDAHNYA DRAMA BERAHI NI?


WAYANG PH LAGI : KONONNYA SPRM TIADA KUASA TARIK BALIK PENDAKWAAN KES RASUAH LIM GUAN ENG
Macam serius telus pula kali ini SPRM buat kenyataan kononnya tiada kuasa tarik balik kes RASUAH LGE, siap paparkan surat kenyataan MEDIA diberita TV3. Memang nampak macam telus tapi kalau diperhatikan ayat akhir makluman tersebut kita akan dapati ayat 'sebaliknya tertakluk kepada kuasa pejabat Peguam Negara' bermaksud peguam Negara boleh menolak pendakwaan tersebut.


Wayang sebegini rakyat dah tau sangat bila peguam negara pun hasil saranan perasuah yg dituduh. Jadi nampak tak screen play yg dah ada samada telus atau tidak? Tolak sana tolak sini akhirnya bebas, tak payahlah buat kenyataan sampai masuk TV, teruskanlah shj dakwaan ke makamah, RAKYAT dijanjikan SPRM isu Rasuah akan selesai April lepas, skrg dah bulan berapa?
LGE
SPRM pun bukan main psl Isu 1MDB sampai meluat tgk muka asik masuk TV. Lagi pelik siasat dan malukan dahulu kemudian baru nak dakwa. Sudahnya lansung tak mendakwa

KORANG PERASAN ATAU TIDAK?
Kalau dulu isu 1MDB dikaitkan dgn najib muka-muka palakon ni termasuk LGE, Amar, TUN, Sukri nie silih berganti masuk TV beri kenyataan Media dengan memaparkan kononnya seolah ada bukti barangan beg, barang kemas, pelbagai jenis matawang dan macam-macam dipamerkan kepada umum, terasa betapa bagangnya bila negara kita sahaja yg pamerkan bahan siasatan kepada rakyat yg belum ada pendakwaan kepada tertuduh. Bahan siasatan boleh pulak di pamerkan kepada umum tu......  apa tujuan mereka yg negara luar tgk ketawa sampai sakit tekak ttg standard POLIS, Menteri Kewangan dan SPRM.... termasuk PM sekali....

Kali ini nampak tak sunyi sepi jer...... muka-muka ini kemana agaknya yer? Tak nak masuk TV macam dulu lagi ker? Kertas kenyataan sekeping jer dipamerkan dalam berita TV3 yg mmg ketika PEAK HOURS tuh!
Hall looo Mr Lim, Mr Amar, Mr Atuk anda Mr Suk..... where are u........?
Krik, krikkkk, krikkkkkkkkkkkkkk

Post by : Ot@k K@n@n