Friday, April 12, 2013

PARODY SCENE ANWAR...part 1

BOBO DATANG LAGI...
Ya,memang dia yang AP maksudkan.Kesekian kalinya juga laman Youtube berjaya mempopularkan seorang orang biasa menjadi luar biasa dan ber FENOMENA.

Parody lagu sayang bawaannya disambut dan dipertontonkan secara langsung oleh Johan RajaLawak di ABPBH,Anugerah besar buat Artis artis di Malaysia.Senak perut menahan ketawa,mata bergenang dek durasi yang tak sampai 3.00 minit itu.Tahniah Johan.Bagi semua rakyat malaysia itu amat menghiburkan.Bagi yang terkebil kebil kurang faham apa yang cuba disampaikan oleh Johan RajaLawak dimalam ANUGERAH itu...boleh membuat pencerahan dengan melayari laman Youtube dengan Tajuk Parody Sayang.

Ya,artikel dibawah ini juga mungkin punya persamaan dengan perenggan diatas,...PARODY BARANGKALI....

AP tinggalkan sangka yang berbagai di ruang fikir ini hanya untuk melihat perkara positif tentang apa yang berlaku di dunia politik maya tika ini.

Ingat sahabat sahabat...sangka yang POSITIF saja...yang NEGATIF,BURUK,HINA itu sudah mereka LABELKAN kepada kita : PARA PEJUANG KEBENARAN DAN PEJUANG BARISAN NASIONAL.Tak mengapalah,kebenaran itu memang pahit untuk diterima buat mereka.Yang penting,kita tidakkan berhenti untuk memberitahu mereka kebenaran.

AP berkesempatan melihat Klip terbaru yang dikatakan mirip Pemimpin PAS,semalam lagi tersebarnya.Kuatkan semangat AP untuk mengatakan ini gimik.Namun jauh panggang...jauh.. Ditambah pula tadi melihat berita tentang siasatan yang bakal dijalankan mengenai Klip berdurasi 11 minit lebih itu..Pilu melihat scene akhir itu...ada sampul.ada not ringgit.....

Sekejab...

ERMM SEPERTI SEMALAM...MEJA AP DIDATANGI LAGI..Tapi kali ini,seorang India dan seorang lagi Mamak.. (walau dah tukar port kekedai lain)

Khanna ( India ) itu AP kenal ketika dia menjadi Chef di sebuah hotel di Ipoh,
Mamak itu AP kenal di kedai ini.

Topik ; khanna sakit hati sebab semalam ada empat orang datang pujuk dia sokong Lee Bhoon Chye (calon PKR Gopeng).Dulu Khanna ini PKR.Sebab hati sakit...rasanya semua orang tahu,Dia cerita panjang..AP pendekkan "Ini PKR banyak cilaka.." memetik kata Khanna.

Alias (mamak) "nak kerja senang,makan senang..salahkan mak bapak la kenapa tak jadi anak raja.. Boleh celik celik mata jadi cucu raja.tak habis habis menyalahkan BN." pun AP pendekkan kata katanya.

Pendekkan cerita diorang yang panjang ini ; Diorang sudah sedar mana kaca mana permata.
Cerita benar ini tidak ditaja atau diongkosi dengan Teh Tarik atau Nescafe dari AP.
Muka AP ini barangkali muka Pelaris Kedai kot...

Dimana ya terhentinya artikel kali ini....



Hermm...kita sambung lain lah.. Panjang panjang nanti tak berPARODY pulak..




No comments:

Post a Comment