Tuesday, April 23, 2013

PRESTASI ZAMBRY,NIZAR YANG PATUT KITA TAHU.

Zambry Abdul Kadir selaku Pengerusi Barisan Nasional Negeri Perak telahpun melancarkan AKUJANJI PILIHANRAYA untuk Negeri Perak.
Tidaklah mahu mengupas keseluruhan Iltizam Kerajaan Barisan Nasional Negeri Perak dengan menghuraikan satu demi satu perkara yang mahu dilaksanakan oleh kerajaan Barisan Nasional Negeri Perak.

Bagi Angkatanpemikir,Melihat PRESTASI KESELURUHAN PASUKAN ZAMBRY.....

Pasti dan yakin,sejak mengambil alih pentadbiran Kerajaan Negeri Perak pada 06 Februari 2009, bukan omong kosong yang dilemparkan oleh Zambry anak sinelayan itu.

Benar dan betul, Zambry yang dihina HITAM METALLIC itu telah berjaya sebenarnya mengurangkan tegang dan tertekannya rakyat negeri Perak berikutan saban hari disumbat halwa TELINGA RAKYAT dengan rampasan,hak rakyat dizalimi.sidang bawah pokok. Dengan ber Aspirasikan "TIADA TERTINGGAL DAN TIADA TERPINGGIR" MEMAHAMI DENYUT NADI RAKYAT dengan turun bersama sama rakyat baik di bandar maupun di pendalaman negeri.

Tepat dan bijak, Zambry Abdul Kadir itu melancarkan "PERAK AMANJAYA" yang kini sedang berlangsung yang menjadi teras memacu Kelestarian Negeri Perak.Baik dari pengisian Spiritualnya maupun pembangunannya.

DAN YANG WAJID DIKETAHUI OLEH RAKYAT PERAK IALAH :

ZAMBRY ABDUL KADIR yang digelar HARAMJADAH(anak haram),HITAM METALIC oleh KEPIMPINAN PAKATAN RAKYAT NEGERI PERAK ITU,
BELUM PERNAH WAIMA SEKALIPUN DIMANA MANA PENTAS RAKYAT MAUPUN RASMI,
MEMBALAS HINAAN,CERCAAN,MAKIAN mereka mereka PEMIMPIN PAKATAN RAKYAT terhadap beliau.

"biarlah depa nak kata saya apa...betui saya terasa hati dengan hinaan itu,saya pun manusia.Tapi saya yakin dengan Allah".....Zambry Kadir.

Jawapan itu diberikan kepada AP bila AP tanyakan tindakan apa yang beliau buat tentang hinaan itu. Sebenarnya terlampau banyak mahu diperkatakan tentang Zambry Abdul Kadir yang digelar HARAMJADAH itu oleh NGA KOR MING ( ia,Nga Kor Ming yang mengaku isterinya rakan kongsi niaga untuk syarikat E & E yang terkait dengan skandal tender long suite Majlis Bandaraya)
Banyak...tetapi AP tinggalkan demi mahu menyentuh PERJANJIAN ZAMBRY KEPADA RAKYAT NEGERI PERAK.

Satu antara JANJI ZAMBRY KEPADA RAKYAT NEGERI PERAK IALAH MEMASTIKAN 15,000 PELUANG PEKERJAAN UNTUK RAKYAT

Mencipta peluang kerjaya bukanlah satu perkara yang mudah,namun andai kita menoleh kembali PRESTASI ZAMBRY maka kita patut sedar telah lebih 1000 peluang pekerjaan terisi melalui Program BNJOBS yang berlangsung tahun lalu.

15,000 rumah mampu milik,lihat juga PRESTASI ZAMBRY,nah..pastinya YAYASAN BINAUPAYA dijadikan modal contoh untuk dibanggakan..

ANGKATANPEMIKIR YAKIN DAN PASTI BUKAN OMONG OMONG KOSONG YANG DIBERI,BULAN DAN BINTANG JAUH SEKALI DIJANJI TETAPI SEBUAH ASPIRASI YANG MAMPU DIREALISASI.

Tanyakan juga bagaimana PRESTASI KESELURUHAN PAKATAN RAKYAT PERAK yang diketuai oleh NIZAR JAMLUDDIN selaku KETUA PENTADBIRAN mereka yang paling dingati oleh setiap rakyat Perak.

"berjaya memberikan hak milikan tanah pegangan 999 tahun kepada kesemua rakyat kampung baru"

Dan berjaya juga

"mewujudkan portfolio Exco Hal Ehwal Agama Bukan Islam yang dipegang oleh saudara Ngeh yang memastikan tiap tiap agama terbela sama seperti agama Islam.Mendapat peruntukan sama seperti yang dinikmati oleh penganut islam di Perak"

Suatu pencapaian hebat barangkali...








No comments:

Post a Comment