Wednesday, April 4, 2012

SAYA MENGAKU.......SAYA PEMIMPIN MUNAFIQ

Saya memohon jutaan maaf,saya akui kekhilafan saya semasa memimpin gerakan selamatkan ladang hijau cuti minggu yang lepas,bukanlah niat saya untuk tidak menceritakan hal yang sebenar,kepada Ajk -ajk Selamat Ladang Hijau yang terdiri dari lapisan rakyat dan pemimpin..
SAYA PEMIMPIN MUNAFIQ.....YA SAYA MENGAKU.

Saya tahu ramai yang terkejut,Ajk terkejut,pakcik jual teh tarik kedai hujung terkejut,budak budak sukan rumah hijau terkejut,Budak budak kompang adat, rumah hijau juga panik...

CERITA INI ADA KENA MENGENA DENGAN PERISTIWA DI SIDANG DEWAN UNDANGAN NEGERI PERAK

APABILA KEBENARAN TERSINGKAP ...
Selepas Tan Sri Tajol Rosli Ghazali (BN-Pengkalan Hulu) yang menggunakan Perintah Tetap 23 (c) meminta Adun Pasir Panjang iaitu Nizar Jamaluddin itu menyatakan sama ada kandungan surat yang dibacakan oleh Menteri Besar Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir sebelum itu benar atau sebaliknya.

"Saya mengakui surat itu sahih, benar dan saya yang menandatangani surat berkenaan.


Surat itu adalah benar," kata Nizar pada hari kedua persidangan Dun Perak hari ini.

Jadi,tidakkah MUNAFIQ itu GELARAN selayaknya buat Pemimpin Parti ADDIN Negeri Perak itu.
Setelah Sabtu minggu lepas simunafiq itu mengetuai bantahan bersama, Ngeh dan Adun Tronoh V. Sivakumar menyertai 200 anggota Jaringan Aktivis Alam Sekitar Perak (JAASP) mengadakan bantahan operasi syarikat bijih besi Vale SA di Teluk Rubiah yang didakwa akan memusnahkan alam sekitar.

PEMIMPIN SEBEGINIKAH IDAMAN PARA PECINTA PARTI PAS PERAK.... SETELAH BERSUNGGUH SUNGGUH MULIA SUCINYA KENYATAAN BAHAWA BELIAU TIDAK MENGETAHUI WUJUDNYA OPERASI SYARIKAT TERSEBUT.


APAKAH PERBUATAN SEPERTI ITU YANG INGIN DIMASYURKAN??

ps : kejutan juga dibuat oleh Nizar...apabila selebihnya debat diantara kerajaan negeri dan pembangkang berkenaan isu tersebut dijawab oleh "SEKUTU" nya..

2 comments: