Tuesday, April 17, 2012

PAKAR PAKAR DALAM PAS

SAYA TAHULAH KERJA BUAT SAYA.....
"Jangan risau,Semuanya dalam keadaan selamat.Suratkhabar pun ada keluar artikel pasal kepakaran dan komitmen karier saya. Saya cukup berpengalaman dalam bidang ini.Malah saya juga merupakan orang paling berpengaruh dalam menghidupkan elemen elemen kejutan dalam semua persembahan rakyat."..


katanya lagi " Apakah tuan tuan kurang yakin dengan saya?!"...".oh..takpe takpe,suka saya mengingatkan betapa kelab saya ini boleh dikategorikan sebagai PAKAR dalam hal hal membabitkan DEMONSTRASI SULAMAN KAIN"


Begitulah serba sedikit kata kata perangsang dari SEORANG PAKAR DEMONSTRASI SULAMAN KAIN kepada ahli ahli kelab jahit jahit kain yang sedikit ragu dengan hasil seninya.

NAMUN,bukan jahit atau kain menjadi bicara AP kali ini.


Bicara kali ini menyentuh tentang betapa terdesaknya mereka mereka yang mengaku memperjuangkan Negara Addin sebagai wadah dan matlamat,terkini...menukarkan pengakuan sebagai parti yang tersangat berkeperihatinan.
Kali ini cubaan terhebat menaiktaraf kewibaan parti sebagai PAKAR.



Satu ketika dulu ketika isu LYNAS hangat diperkatakan,betapa nyawa menjadi galang ganti kewujudannya.Seorang yang benar benar PAKAR tampil membuktikan betapa selamatnya LYNAS.Dr Che Rosli Che Mat, 57 Bekas Pensyarah UKM ,PhD Sains Nuklear.Ahli Parlimen PAS Hulu Langat.NAMUN....
DITOLAK MENTAH MENTAH PEMBUKTIANNYA OLEH KESELURUHAN  PIMPINAN PAKATAN DAN PENGIKUTNYA.


Dan Apakah kerana seorang PAKAR dari parti mereka sendiri pernah membantah tindakan bodoh dalam demonstrasi LYNAS tempoh hari maka...
PARTI ITU MEREKACIPTA SEORANG "PAKAR" BAGI MENUTUP "BODOH" YANG BAKAL dibuat pada acara duduk nanti.....

pesanan AP, jangan jadi "pakar bodoh"...cukuplah dengan "pakar tukar slogan" .









No comments:

Post a Comment