Friday, April 20, 2012

HARAPAN RAKYAT

BANJIR.
Kali ini AP menulis lagi soal bantuan banjir,menulis kerana musibah banjir yang terjadi baru baru ini.Kalau rajin menyusur artikel AP yang lepas,mungkin tersorot juga perihal cerita banjir yang melanda DUN KUALA SEPETANG tempoh hari,maka akan fahamlah bagaimana artikel kali ini ada kena mengena dengan BANTUAN BANJIR yang menjadi bahan tatapan kali ini.

Untuk pengetahuan,Banjir melanda lagi,tapi bukan di DUN KUALA SEPETANG,tapi melanda di Kampar Perak,bagi yang melalui jalan lama KL ke Ipoh tentunya Kampar adalah destinasi yang wajib ditempuhi,seperti mana andai mahu menikmati mee udang yang terkenal di Kuala Sepetang.

Terkenalnya KUALA SEPETANG kali ini bukanlah kerana lazatnya mee udang tersebut,tapi kerana "SERVIS"wakil rakyatnya apabila banjir melanda dikampung kampung (rujuk artikel terdahulu)

"Kertas risalah membusukkan BN" dijadikan PAKEJ BANTUAN YB PKR Tan Sing Ng buat pengubat kesengsaraan,lapik perut,selimut,susu bayi,tilam dan pengubat duka warga tua KUALA SEPETANG tetap menjadi KENANGAN BERHARGA.Percayalah.

Tinggallah sudah kenangan YB A4 itu..yang menjadi bicara AP ialah perilaku YB UMNO seorang ini,
Bandingkan sifatnya dengan YB A4 PKR itu.Dibawah ini AP lampirkan beberapa gambar buat tatapan semua.
BIAR GAMBAR YANG BERBICARA.KLIK IMEJ UNTUK LEBIH JELAS





NILAIKAN DENGAN CERCAAN PAKATAN RAKYAT MENGENAI ZALIMNYA PEMIMPIN UMNO KETIKA INI.
NILAIKAN DENGAN PAKEJ BANTUAN YB PAKATAN RAKYAT DIKUALA SEPETANG ITU
NILAIKAN,SUPAYA PENILAIAN KITA TIDAK DIROSAKKAN HANYA DENGAN SEKADAR MENDENGAR CERAMAH KEBURUKAN SAHAJA.

AP berkesempatan berbual dengan DATO SHAMSUDIN ABU HASAN..Terima kasih Dato.Tahniah pengundi Dun Ayer Kuning,BEGINILAH YANG RAKYAT MAHUKAN.ANDA TIDAK TERSILAP MEMILIH "ORANG KAMPUNG" itu sebagai Wakil Rakyat Anda.

ps : sembang AP bersama Dato Shamsudin tersangat layan.Terima kasih atas layanan kepada AP.

3 comments:

  1. Tuan, mohon link kan blog saya di pautan,
    kinta-menjerit.blogspot.com

    TQ

    ReplyDelete
  2. bro.. hehehe.. gua dah kenal siapa lu.. kekeke.. Selamat berkenalan bro.. Salam juang dari gua TOKGURU86.. Moh kite perang yeop...

    ReplyDelete
  3. Bro tok guru86....hehehe,adusss.. Moh yeop

    ReplyDelete