Tuesday, October 2, 2018

MULUT BANGKAI LGE BERNILAI PULUHAN BILLION RINGGIT


MULUT LGE BERNILAI  BERPULUH BILLION RINGGIT!
Alangkah eloknya kalau itu pulangan kepada negara! Sebaliknya bukan untung malah punca NEGARA KEHILANGAN kerugian Berpuluh Billion Ringgit yg kita tidak sedar.
Akibat Menteri ini jugalah Kera jaan PAKATAN HARAPAN kehilangan dan menanggung kerugian besar setiap hari, ini didedahkan oleh Tan Sri Annuar Musa dalam video ini

Keceluparan beliau nampaknya bukan saja bakal boleh memufliskan negara jika berterusan negara bakal kehilangan demi kehilangan setiap apa yg dia perkatakan tidak pernah tepat dan pernah dibentangkan fakta, paling jelas apa sahaja disebut bercanggah dgn laporan ekonomi dunia dan kementerian.

Banyak akibat dari kesan yg dilaporkan seolah berkempen pilihanraya sahaja lakunya. Kejatuhan nilai ringgit, bursa yg merundum, pelabur yg lari, harga barangan makin melambung dan paling jijik bila sering buat tuduhan yg tiada berasas ikut sedap mulut beliau mahu menuduh siapa pencuri dan penyamun tanpa sebarang fakta. Kesannya mereka yg terlibat percambahan ekonomi negara mula hilang kepercayaan kepada negara.

Sifat menakutkan rakyat, penjawat awam dan fokus kepada pembalasan dendam tanpa mengira kesan buruk pada negara yg sedang berlaku. Rakyat dan negara terpaksa menanggung segala akibat keceluparan dan hati yg berdendam dan tidak lansung mencari pembaharuan dalam menaikan ekonomi negara adalah satu sifat yg boleh kita lihat dalam kera jaan PH.

Lihat apa yg dibongkarkan oleh TS Annuar Musa, kita pakat kongsi dan share utk Rakyat lebih maklum apa sebenarnya terjadi kepada negara yg terus rugi setiap hari.
JADILAH RAKYAT YG BERTANGGUNG JAWAB DAN MEREALISASIKAN KUASA RAKYAT SEBENAR SEBELUM SEMUANNYA TERLAMBAT.

@ Ot@k K@n@n

No comments:

Post a Comment