Monday, October 8, 2018

MUJAHID! LETAK JAWATAN SEBELUM ISLAM HANCUR



MUJAHID YUSOF RAWA.... LETAK JAWATAN
SEBELUM MUSIBAH MENIMPA UMAT ISLAM!

MELAMPAU! JGN ANGKUH DAN KUFUR!
Terpanggil sebagai Umat Islam seharusnya kita WAJIB bangkit dan menentang sesiapa sahaja yg kufur dgn perintah Allah swt, memperlekehkan Hukum Islam, mempersendakan Perintah Allah swt.

Bersengkongkol degan Maksiat, kufur perintah Allah dan segala perlakuan memenangi Kafir dihalalkan maka bersedialah kalau kita tidak menentang perilaku ini dengan Turunnya MUSIBAH Allah swt nanti sebagai peringatan kepada semua yg ingkar kepadanya. Kifayah dan kita kena tentang segala ancaman kepada Akidah umat Islam mahu dihancurkan dan jangan biar ianya terlambat bila kita dihukum,

Masih tidak sedarkah bagaimana Musibah dinegara Jiran yg diperlihatkan, masih tidak takutkah kita dgn Janji Allah swt. Tidak akan lewat seminit maupun sesaat utknya tunaikan hukuman keatas kita. Mujahid Jauh Tersesat dan masih Angkuh kerana merasakan ia layak dan berkuasa.

Apa lagi selepas ini, menyokong LGBT, menyekat hasrat Jemaah Tetamu Allah... kini Maksiat dibebaskan dan diberi hukum sebagai bukan tanggung jawab Kifayah lagi. Apa lagi yg dia mahu Islam dihancurkan. Adakah dia berdiri atas kuasa yg diberikan tanpa merujuk Ulama dalam memberi arahan dan perintah? Jenis amalan apakah yg dibawanya... ?

Sebelum terlambat WAJIB kita bangkit sebagai Umat Islam menentangnya yg terus merosakan Akidah Ummah. MUJAHID tidak layak sebagai MENTERI AGAMA! UNDUR SEGERA... Kamu sedang menghancurkan Islam dan melaknati hukum dan perintah Allah swt. BERTAUBAT dan kembali ke jalan Allah.

@ S@rb@n Tujuh H@st@

No comments:

Post a Comment