Tuesday, November 27, 2012

PERHIMPUNAN AGUNG UMNO 2012

Bahan dibawah adalah untuk tatapan penyokong Pakatan Rakyat,

Sebab mungkin ada yang bertanya mengapa UMNO berkumpul,
Sebab telah juga sinis dijiwa mereka itu menantikan DOA BALAS yang dibuat oleh orang penting UMNO di himpunan terbesar Parti melayu itu.
Apakah pertemuan dan perkumpulan terbesar orang melayu Hanya retorik yang akan berakhir dengan lolongan minta dipenuhkan tabung?apakah berlaku..
Sebab ramai yang seolah cerdik bijak disana mengatakan UMNO itu menolak Agama,
Sebab ramai dari sebelah sana menyangkakan UMNO ini hanya membicarakan keris,songkok dan tongkat.

Dan untuk pengetahuan penyokong dan pendokong pakatan rakyat.......

AP lampirkan intipati mengapa UMNO bertahan lebih dari limapuluh tahun..

Sebanyak 476 usul daripada 191 bahagian Umno dipersetujui untuk dibahaskan pada perhimpunan agung Umno 2012 di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) bermula 27 November hingga 1 Disember ini.


Naib Presiden Umno yang juga Pengerusi jawatankuasa usul perhimpunan, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein berkata pihaknya menerima 521 usul dan 45 daripadanya diterima tanpa bahas manakala tiada usul ditolak.


"Usul-usul yang akan dibentangkan kali ini dipecahkan kepada beberapa bahagian iaitu usul ekonomi yang akan diselaras Datuk Seri Mustapa Mohamed dan Datuk Dr Awang Adek Hussin, usul agama oleh Datuk Seri Jamil Khir Baharom dan usul pendidikan serta sosial dikendali oleh Datuk Seri Dr Zambry Abdul Kadir," katanya pada sidang media, di sini, Sabtu.

Petikan dari : Bernama.

Dan hasil dari apa yang berlaku di perhimpunan terbesar melayu itulah yang mencorakkan negara ini.
Yang memastikan negara ini kekal aman.
Yang memastikan setiap hak warga isinya dijamin.
Yang memastikan kelestarian kemakmuran

Dan paling pasti lagi sahih... Di perhimpunan melayu terbesar inilah lahirnya bakal Perdana Menteri Malaysia.YANG DIPERSETUJUI BERSAMA DENGAN SELURUH KOMPONEN BARISAN NASIONAL..

Jadi kepada penyokong penyokong PAS...lontarkan pertanyaan ini kepada diri Anda ;

"Parti saya pun telah bersidang,juga telah buat ketetapan,juga presiden Parti saya jugalah calon Perdana Menterinya.MENGAPA KOMPONEN PARTI DAP DAN PKR DALAM PAKATAN RAKYAT TIDAK BERSETUJU DENGAN DEKLARASI HASILAN PARTI SAYA?"

"Parti saya telah bersidang,berusul dan berhujah jua seperti Bersidangnya UMNO itu,kesemua pembawa dasar parti saya bersetuju mahu melaksanakan dasar Islam iaitu HUDUD apabila memerintah kelak...Mengapa ADA PEMIMPIN DAP MAHU PARTI SAYA MENGHORMATI KEPUTUSAN KONVENSYEN PAKATAN RAKYAT YANG LALU?".....APA ISI KONVENSYEN ITU?

soalan soalan mudah ini tidak perlu anda jawabkan kepada AP,kerana AP tidak menyertai konvensyen pakatan,AP tak pergi Kota Bharu bersidang dengan para ulama capaian tertinggi,juga tidak bersama sama men DOA kan perkara yang tak masuk akal seperti yang dihalalkan oleh kepimpinan anda.



Jangan risau,PCT punya geng tak biasa doakan orang islam yang bukan bukan..



No comments:

Post a Comment