Saturday, August 4, 2012

KISAH RAMDHAN13(PAS sayang yang mana?) akhir

Kita sambung...
Bukanlah mudah untuk AP korbankan semangat atau pendirian,semudah Parti PAS mengubah slogan dan halatujunya.Tidak juga terdesak untuk bercerita betapa semangatnya mempertahankan pendirian,seperti terdesaknya Parti PAS bercerita mengenai "DASAR PARTI YANG BARUtukar" dengan menggunakan ustaz dan ustazah segera menggantikan ulama mereka.(cehh..)

Setelah gagahnya melangkah kedapur,dengan "sayang mata" untuk dibuka.hahaha taula..korang nak kata muka tak basuhkan?gigi tak gosokkan?..biasala budak belasan tahun time tu..
AP gapai botol yang berada disudut dinding itu,Seingat AP,malam semalam abang AP letakkan disitu.
Yang nih suspen sikit....
Lain macam pulak tegukan kedua rasa lidah AP,
"Adoiiyaiiii....terminum minyak tanah la pulak" (korang kontrol nafsu gelakkan orang tu)
Terbeliak la mata,dari gagah ke super gagah menuju bilik air.
Malas nak cerita macam mana gamatnya rumah AP subuh itu.Apahal la botol minyak tanah pengisi pelita panjut boleh tak perasan.

aP sebenarnya nak ceritakan pengajaran buat semua.
Mengenang peristiwa itu sebenarnya mengingatkan AP betapa PARTI ADDIN yang sepanjang puluhan tahun WUJUD . konsisten dengan Islamnya.Menentang UMNO yang dianggap plastik dalam beragama,SYAHID andai gugur menentangnya.KAFIR kerana berkerjasama dengan bukan ISLAM,Hanya kerana didodoikan dengan bantal KUASA.kesemuanya mereka yang mengaku arif dan mahir tentang agama itu sedang dalam sindrom SAYANG MATA.Leka dan tak tersedar tindakan mereka itu merugikan UMAT ISLAM DI NEGARA INI.
"tiada negara ISLAM"
Jadi,tidakkah soalan PAS SAYANG YANG MANA? Layak kita tanyakan kepada pemimpin mereka.
BANTAL MIMPI KUASA atau SYIAR NEGARA ISLAM?

Perakcybertroopers ada rakan bukan islam,kitaorang 1Malaysia ma....




No comments:

Post a Comment