Thursday, March 15, 2012

CERAMAH STAIL BARU..BAGI MAKAN!!!

NAK DATANG KE TIDAK!?!?..

Sahih lagi terbukti,setelah sana sini,dari Hulu Perak hingga Hilir,sambutan rakyat sudah mula menyusut hingga keparas kritikal,tiada lagi "persembahan terbaru" yang dapat dipersembahkan..Buat penyedap halwa telinga rakyat..

Dari kisah rekaan Najib Mongolia hingga ke Zambry Metalic Haramjadah,rakyat sudah mula sedar,sudah mula membicarakan kesahihan,intergriti ceramah benar atau karut apa yang dilemparkan kepada telinga rakyat,

Sudah mula mual dengan cerita yang diulang ulang,zalim,perampas hak rakyat,tidak islamik,thogrut,sekular, ayat ayat yang menjadi "bahasa tambatan" itu,sekarang ini memakan diri.
Nun di Taiping...bayangkanlah disaat orang kampung ditimpa bencana banjir... Kertas risalah A4 yang diagihkan oleh Pakatan Rakyat...yang pada kajian strategik mereka kertas A4 itu dapat menampung perut ibu,anak,warga tua yang sedang dalam kesusahan... Juga dalam perkiraan strategik Pakatan Rakyat itu...risalah A4 itu mampu menyelimut mangsa tatkala malam di pusat bantuan banjir.

Bukan sedikit rakyat yang mempertikaikan sumbangan jihad mereka selama ini yang dituntut saban malam ceramah PR,

KALI INI,PAKATAN RAKYAT MELANGKAH SATU TAHAP "HIBURAN BARU" dengan berharap rakyat kembali Menghampiri mereka.


MEMBERI MAKAN PERCUMA!

Setelah mereka tahu "FUNFAIR MALAM PR" sudah basi pengisiannya..

Kini masanya mereka mereka itu perlu diajar maksud demokrasi!rakyat tidak perlu membawa sepanduk atau kain rentang lagi...tolak PAS,Tolak PKR,Tolak DAP...

3 comments:

  1. Sempoi..Saya dah follow blog tuan. Minta linkkan blog saya di blog tuan.

    http://assassincyber.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. pakatan rakyat nie memang dah nyanyok.... macam Nik Aziz yg semakin nyanyok dari sehari ke sehari

    ReplyDelete