Wednesday, February 22, 2012

PANAS!! KATA DUA ULAMA!

KATA DUA!!ATAU TAK TERKATA!!

Antara kepentingan kawan dan iman.....
Antara Perintah dan kuasa...

Maka benarlah seperti disebut AlQuran...
[2:2] Kitab Al-Quran ini, tidak ada sebarang syak padanya (tentang datangnya dari Allah dan tentang sempurnanya); ia pula menjadi petunjuk bagi orang-orang yang (hendak) bertakwa; 


[2:3] Iaitu orang-orang yang beriman kepada perkara-perkara yang ghaib dan mendirikan (mengerjakan) sembahyang serta membelanjakan (mendermakan) sebahagian dari rezeki yang Kami berikan kepada mereka. 


[2:4] Dan juga orang-orang yang beriman kepada Kitab "Al-Quran" yang diturunkan kepadamu (Wahai Muhammad) dan Kitab-kitab yang diturunkan dahulu daripadamu, serta mereka yakin akan (adanya) hari akhirat (dengan sepenuhnya). 
[2:5] Mereka itulah yang tetap mendapat petunjuk dari Tuhan mereka dan merekalah orang-orang yang berjaya. 
AlBaqarah.

Begitulah hebat dan gahnya majlis syura parti PAS APABILA salah seorang kepimpinannya diPECAT DARI KEAHLIAN KERANA MENGGUGAT DASAR PARTI,yang mana boleh menJEJAS dan menGELIRUkan AHLI AHLI PARTI ADDIN ITU..

BERTAMBAH HEBAT APABILA MAJLIS SYURA MULA BERKATA KEPADA KETUA PAKATAN MEREKA TENTANG KETEGASAN berPENDIRIAN.......

Majlis Syura PAS telah memberi KATADUA  kepada DSAI

1, Tarik balik kenyataan yang dia menyokong segala usaha untuk menjamin keselamatan negara haram Yahudi seperti yang dilaporkan dalam WSJ 
atau 
2,saman WSJ sekiranya ia telah disalah laporkan.



LAGI HEBAT KETUA PAKATAN MEREKA.......
Hebatnya DSAI KERANA MEMILIH "atau"..... Menyebabkan Majlis Syura Pas tidak mengeluarkan sebarang FATWA atau HUKUM,kerana "atau" masih lagi pilihan yang diberi majlis syura.



p/s : "atau" : berjumpa TGNA,lakukan penyucian diri dari dosa.(sama seperti YB ellie dan pasangannya,YB "keretapi malam"

No comments:

Post a Comment