Tuesday, February 14, 2012

GEMPAR PERLU ADAKAN ROADTOUR!!!

CERAMAH MAHA GALA







Sudah tiba masa dan ketikanya JENTERA PR : DAP,PAS dan PKR menyusun saf dan aturan penceramah penceramah hebatnya untuk bergerak ke seluruh negara.Penceramah mereka sudah lama menyimpan taring untuk berbicara kepada rakyat,







Sudah banyak benar ruang ruang kosong terdedah kepada rakyat.ruang yang memperlihatkan kelemahan kepimpinan mereka dari utara tanahiar hingga menyeberang lautan ke Sabah dan Serawak.

MEMBIARKAN malam malam di negara ini tanpa "KARNIVAL CERAMAH" dari barisan hebat PR,bakal mengundang kerugian yang MAHA HEBAT buat "PARTI PARTI KARNIVAL"yang bersatu dibawah slogan PR(sehingga kini belum didaftarkan seperti diharap)
Apakah kumpulan strategik dan pemikir "PARTI KARNIVAL" tidak menyedari perkara ini.

Pemimpin walid mereka rata rata sudah memberikan "hint" agar kumpulan lontar suara dapat memberikan sajian halwa telinga terbaik untuk dihidangkan kepada pendengar,khususnya kalangan pendengar yang berkiblat.

Kenyataan keras dari TGNA supaya disambut hari valentine dengan cara lain keras lagi apabila menyuruh menarik balik kenyataan sokong israel,Kenyataan berpendirian dari De Facto DSAI akan hak hak negara Israel,Kenyataan Hak Asasi dari kerusi Roda Karpal Singh,kenyataan disiplin dari parti DAP,Kenyataan tidak akan berkompromi dari Exco agama Selangor merangkap MB akan isu YB ELLIE SIGADIS DAN PASANGAN KEKASIHNYA.Kenyataan PASIR BUNUH yang tidak perlu,
PERGHHHHHH...DAN BERBAGAI BAGAI LAGI KENYATAAN YANG BOLEH MEMBUNUH TERUS USAHA USAHA BARISAN NASIONAL MEMPERKASA DAN MENGUPAYAKAN RAKYAT NEGARA INI.APAKAH MEREKA TIDAK SEDAR??

Jawapannya... Mereka sedar...mereka kini dikhabarkan menyusun "KARNIVAL CERAMAH" yang MAHA GALA.. Bagai tiada lagi KARNIVAL CERAMAH Untuk dibuat tahun depan.mereka tahu ketika ini RM 2.6 Billion sedang diagihkan kepada rakyat melalui BR1M,RM500'PELAJAR RM100,Voucer RM200.dana ekonomi dan banyak lagi dana dana untuk rakyat yang disalurkan oleh BN bagi mengupayakan rakyat.






Wang yang banyak dan berada di poket rakyat itu perlu difikirkan keuntungannya apabila berada dikantung PARTI,DAN KARNIVAL MAHA GALA CERAMAHLAH ALTERNATIF TERBAIK bagi mereka mengheret rakyat UNTUK memenuhkan kantung PARTI.Perlunya mereka mengasak rakyat berkorban atas nama PERJUANGAN PRINSIP,akan beban yang mereka tanggung menghadapi BN YANG ZALIM.

BAYANGKAN ANDAI SETIAP KARNIVAL CERAMAH MEREKA DIDATANGI 20 ribu pendengar.......WOWWWW!!!
" Jual labun lagi kaya dari jual unta!!!"

No comments:

Post a Comment