Monday, October 8, 2018

FISEBALIK BABAK PRK PORT DIKSON


Kan dah cakap! Jeng, jeng, jenggggg!
Syukurlah sudah nampak jalan keluar Rakyat yg dizalimi, selepas ini jgn segan utk dakwa perasuah yg dibebaskan, sekutu guamnya, Maha Kroni dan tak lupa menteri yg selalu keluar ayat sakitkan hati dan menghukum rakyat sehingga kelubang cacing.

Tak salah dan tak terasa KEJAM, kerana mereka mengajar kita bagaimana Zalim itu adalah bagaimana kuasa sebenar yg ada dgn menipu rakyat digunakan selagi boleh. Jadi tak perlu dicari kerana rakyat akan korek sehingga kelubang cacing yg dimaksudkan tadi.

Uniknya PRK PD sdh muka tunjuk jalan keluar walaupun sebelum ini diperlihatkan bagaimana Gabranya mereka yg mencari sokongan di Sabah dan Sarawak serta memecahbelahkan UMNO spya tidak berdiri sama teguh dgn Kerajaan baru mengantikan kera jaan maha Zalim ketika ini.

Tidak bertanding juga memperlihatkan teka teki spt yg kita jangkakan, it's on the track brader... selian dapat menjimatkan kos lebih kurang 5 juta duit rakyat percayalah kita bakal melihat betapa spt kejadian kinzir disembelih mengelupur kuat... masa itu nanti perasaan yg terinya tidak sekali merasa sayu atau sedih malah amat bersyukur bila penipu yg menguasai kuasa menzalimi rakyat bakal berakhir.

Jangan lekang utk berdoa sebagai Rakyat yg terinya....
Allah maha mendengar dan maha mengetahui, apa sahaja ditakdirkan adalah sebaik-baik tindakan, pasrah dan keinsafan mendalam perlu, jika kita tersalah sekali jangan diulanginkali kedua  moga ianya bertahan selamanya.

Babak apa pula yg akan keluar selepas ini? Cer agak?

@ S@RB@N TUJUH H@ST@
TQ tencent!

No comments:

Post a Comment