Friday, August 3, 2018

KAMI TETAP TUNTUT JANJI, KAMI TAK BODOH


SUNGAI KANDIS : ANDA MENENTUKAN RAKYAT TIDAK SEBODOH YG MENTERI PH RASAKAN!

KENAPA PILIH LOKMAN ADAM? #TuntutTolFREE
Hanya dia yg mampu membawa suara dan perasaan kita yg terlalu banyak kali dibodohkan dan ditipu hidup-hidup dengan pelbagai janji hanya kerana mahu menang pilihanraya ke 14.

MASIH BELUM TERLAMBAT UTK RAKYAT :
Jika dia menang, kita tahu sikap berani, lantang, sanggup berdepan dan tidak gentar adalah milage kepada Rakyat, Kita minta dia lead utk kita tuntut janji-janji Pakatan Harapan yg menipu RAKYAT ditunaikan dah tak lama lagi,  berbaki 15 hari utk 100 hari tempoh yg mereka janjikan. Yang penting kita tak Bodoh dan bukan senang sentiasa dikencing oleh PH.

KITA MINTA Lokman supaya menyatukan rakyat utk kita :
CUKUP 100 HARI, TEPAT JAM 12 TENGAH MALAM, Kita pakat semua keluar guna disemua Plaza Tol secara PERCUMA! ITU JANJI KERAJAAN, RAKYAT DAH BERSABAR 100 HARI SPT MEREKA KATAKAN, MINYAK PETROL KITA AKAN ISI DENGAN HARGA RM1.50 SELITER DISEMUA PETROL PAM DAN SEMUA TUNTUTAN DILANGSAIKAN TANPA ADA ALASAN BODOH LAGI.

Kami tidak bodoh seperti yg kamu anggap!

Rakyat angkat kamu sebagai kerajaan kerana kamu berjanji, sila tunaikan, jangan kamu rasa sudah berkuasa Rakyat boleh ditipu hidup-hidup, Rakyat juga boleh jatuhkan kembali Kera jaan yg Pembohong dan perosak Agama, Raja, Bangsa dan Negara.
Rakyat akan bertindak sebelum Musibah Dari Allah swt jika kami terus bersama kemungkaran kamu yg kami tidak mencegah dari berterusan.

@ Ot@k K@n@n 
#RakyatTuntutJANJI
#JanganKENCINGrakyat

1 comment:

  1. itu pun kalau yg mengundi mereka berakalkan manusia..tp mcm yg biasa nye berakalkan chimpazi

    ReplyDelete