Monday, August 13, 2018

BUKAN ISLAM SAHAJA DICACI ALLAH JUGA DIHINA OLEH LAKNATULLAH!


APAKAH YG KAMU RASA SEBAGAI UMAT ISLAM RASA? (TONTON VIDEO)

Memang pasti ada Melayu yg akan jawab balik dan menghina Islam dan terus menyokong kera jaan PH yg mahu hapuskan Islam di Malaysia, kita pun tahu sgt iannya bukan mereka yg berbangsa melayu dan beragama islam, semua yg sifat begini terdiri dari puak kafir harbik dan bukan melayu tetapi guna nama melayu dan akan terus memporak perandakan sesama melayu atas perjuangan mereka DAP.

Tapi inilah golongan yg Islam sudah tolak dan ditegah kepada semua umat islam, mereka sekarang sudah lebih berani dan lantang mempertikai dan menuntut hak kononnya atas asasi hak manusia. Mereka juga mendapat tempat dan ruang dalam PH sendiri yg jelas menolak hukum dan larangan islam itu sendiri, dari yg kafir hingga kepada menteri Agama sendiri.

Diingatkan kepada semua umat akhir zaman, Allah akan turunkan Musibah atas segala kekufuran yg dilakukan jika kita tidak menentang ataupun tegah, apa lagi kalau kita siap menyokong dan mengangkat segala kekufuran mereka. 

Dewasa ini LGBT, GAY, Lesbian, Transgender dan semua jenis yg seangkatan ini kini mula menampilkan diri malah menuntut hak mereka tanpa hirau sebarang larangam dalam islam. Bukan sahaja tandas khas, berkawad dalam perbarisan Merdeka dan banyak lagi semata-mata mahu mereka diiktiraf sekalipun dalam islam adalah larangan dikehendaki bertaubat dan kembali kejalan yg benar.

Lebih menyedihkan lagi saat umat islam sdg mengerjakan rukun Islam yg kelima dan bakal menyambut Aidil Adha dimana peristiwa Korban kerana taat kepada Allah swt sebaliknya di Malaysia Islam sdg dihina bila menteri lebih sibuk perihal hak pondan dari Hari wukuf yg bakal menjelma. Malah menyekat dana IKSIM yg sekian lamanya mengembangkan dan memertabat syiar Islam di Negara dan maya dunia.

Bukan sekadar agama dihina dan dicaci berleluasa oleh puak PH, negara semakin huru hata dgn segala bapak penipuan merampas negara dgn pembohongan kepada rakyat. Setiap hari bakal Ada sahaja episod baru menipu dan memfitnah seolah apa yg negara ada kaya selamanya. Malaysia makin nazak, terbuka luas kepada golongan laknatulah menyusup secara terang dan lebih berani. Malah inilah masanya utk mereka menghancurkan Islam dgn saudara baru mereka yg sudah kufur terhadap islam. 

Sanggupkah kalian mengaku sebagai islam tetapi tidak bangkit menentang....?
Sanggupkah kalian seperti mereka! Allahuakhbar jom kita SHARE utk semua sebelum kita sudah terlambat, Nauzubillahiminzalik..... 

@ S@rb@n Tujuh H@st@
#berpesanUtkUmatIslam
#BangkitlahUmmah

No comments:

Post a Comment