Monday, June 25, 2012

INNALILLAH BOB

"Terkadang tak perlu menunggu lama,berbuat apa apa atau meniatkan hati nubari untuk melihat pembalasan"....pesan Ustaz Musa kepada AP tatkala menung dan renung dalam mengambil 15 minit masa makan AP sebentar tadi,

Mengelamun AP sebentar tadi bukanlah disebabkan kekalahan England kepada Italy subuh tadi,

BUKAN JUGA DISEBABKAN MENGENANGKAN NASIB SEKOLAH AGAMA RAKYAT DI TAMAN DESA AMAN DI BANTAH KERAS PEMBINAANNYA OLEH EN RADHI ZAINOL(yang nak jadi sangat ADUN Sg Rapat)CALON PAS DUN SG RAPAT.Dek kerana sepanjang pagi tadi meneliti kisah SEKOLAH AGAMA RAKYAT VS Calon Parti Islam Sg Rapat.

Bukan,

KISAH SEKOLAH AGAMA RAKYAT ITU ENTRI YANG LAIN,NAMUN UNTUK ENTRI INI,BIAR DIBAWAH INI MENGGAMBARKAN SEGALANYA


BAGI YANG KURANG ARIF MAKSUD GAMBAR BERKENAAN, PERTAMANYA KEMBALI SEMULA KEPADA PERMULAAN ENTRI POSTING INI,
PESAN USTAZ MUSA,USTAZ YANG MEGAJAR AP TIKA DI SEKOLAH RENDAH DAHULU.

INI JUGA SEDIKIT MEMBANTU


Menceritakan perkara menyakitkan hati ini dibuat oleh yang terdampar baring tanpa daya itu,..mampu memenuhkan berbelas helaian maya tanpa kertas ini,cukup banyak.Cukup banyak ketidakpuasan hati insan terdampar itu terhadap Pemerintah negara ini,khususnya UMNO,(MALAH SIAP ADA KLIP VIDEO DI YOUTUBE)

Terkadang untuk memberi sedikit kesedaran,maka diturunkan ujian sebegini,itulah Doa Dan Harapan AP buat insan hilang daya sementara itu,

Cuma sekali lagi diingatkan kepada penyokong Pakatan, "STATUS TWEET" YANG DATANGNYA DARI KEPIMPINAN MEREKA,Jangan meracau tak tentu hala mengatakan ini fitnah UMNO,Ini kerja Kotor UMNO,BN ATAU BN mempergunakan HOSPITAL RAKYAT UNTUK MENGHALANG "SHEIKH ARTIS USTAZ" berceramah.
Ingat tu.

"sudah berbau tanahkah Bob siPenghibur malam itu?".......

2 comments:

  1. Tanah kata mari.... Pas kata pergi...

    ReplyDelete
  2. Pesan yang mudah, INSAFLAH BOB. Yang sudah tu biarlah. Ini amaran Allah yang pertama. Ingatlah anak dan isteri di Sg.Petani.

    ReplyDelete