Friday, February 10, 2012

JANGAN MAIN API

Antara perkara besar terjadi akibat youtube : Iraq diaibkan, Syria digegarkan, Mesir di revolusikan, Palestin di negarakan..... Jadi jangan besarkan perkara yang tak sepatutnya wahai Parti DAP.

Jangan jadi juara pada yang gagal, pada mereka yang memandang kiblat yang sama,ini contoh nyata lagi terang,walau bagaimana mengikut lunas dan undang undangnya setiap parti di negara ini ditubuhkan,walau setinggi 8 hasta pun perlembagaan partinya menyebut mempertahankan keluharan,walau 360 harinya mereka berteriak di ceramah mengatakan mereka parti multiracial, walau 18 jenis akhbar yang melaporkan ada 2 3 melayu yang dedikasi menyertai mereka, walau 18 inci slogan malaysia malaysian nya.. Walau 16 kali di ulang berita akan kredibiliti pimpinannya... Tetap.. Di ulang TETAPLAH MEREKA BERSIFAT ULTRA KIASUNYA. (SINI)

KEPADA 2 3 INSAN MELAYU SOSIALIST YANG MENYERTAI PARTI ITU BARU BARU INI,TAHNIAH DARI AP.SETIDAKNYA ISU DIATAS MENUNTUT PENGORBANAN TIDAK BERBELAH BAGI DARI ANDA (penulis blog,lawyer gadis,journulist roket,dn yg lain)UNTUK DILIHAT DIPENTAS CERAMAH BAGI MEMPERTAHANKAN HAK AHLI PARTI ANDA ATAS TINDAKANNYA "memberi nasihat keras" KEPADA PEKERJA MELAYU ITU.

AP percaya,anda MELAYU SOSIALIST akan sibuk di panggil bagi memenuhi undangan ceramah ke atas penyokong PR Yang "BERKIBLAT" ...setidaknya ada jasa anda pada PARTI...

No comments:

Post a Comment