Friday, September 14, 2018

RED BEAN ARMY : EPISODE ONE (OPENING)


Red BEAN ARMY kerja kuat buat fitnah dan serang UMNO terutama DS Najib, kini dibantu oleh Pairing pencacai kompenan.
Bila dilontarkan SATU FITNAH mereka akan panaskan isu spya yg difitnah diaibkan dan dilebelkan bersalah awal dari mata rakyat!

 Manakala pencacai akan terus maki hamun mencarut, menghina tertuduh dgn acc Fake atau dilihat spt milik org bangsa melayu. Kejayaan mereka adalah bila sesama Melayu bertekak dan telagah sesama sendiri.

Selain dari UPAH yg lumayan, mereka dilindungi. Jadi kalau setakat nak maki hamun caci carut, ikut suka pak mak depa jer! Bagaimana pun ada cytro yg diluar lebih hebat dan mmg pakar dlm membongkar siapa disebalik RBA dan operasinya. Sepandai-pandai atau secerdik mana pun mereka, data dianalisis dan blh diceroboh. Mungkin satu dua yg jadi peneraju bijak dlm menyembunyikan profil atau data peribadi. Sebaliknya pencacai yg suka maki hamun dan rasa mereka juga sebijak big boss mereka sebenarnya penyebab operasi mereka bocor.

Soalannnya disini adakah anda percaya RBA itu wujud? Adakah mereka kebal dan tidak akan dikenali wajah-wajah mereka yg sdg menghuru harakan negara?
Tunggu nanti kita perlihatkan siapa disebalik tabir.... tunggu....

@ cyberstrom 

1 comment: