Wednesday, May 30, 2012

NIZAR DENGAN ANGKUHNYA...BODOH SOMBONG.

"Kan dah cakap,Nizar Jamaludin ni memang bodoh.."
Lancar tanpa putus putus sahabat AP bahasakan kepada Bekas MB Perak ke 10 Nizar Jamaludin bila asyik dia melihat layar kaca telefon pintarnya tika kami berjalan ke warung untuk Singgah makan tengahari tadi.

"Memang patut dan layak di gelar penipu" ngomelnya lagi.
(untuk tatapan penyokong PR,kenyataan diatas dibuat secara santai,tanpa melibatkan rasuah,cacian dan tohmahan)

Jadi,dengan tanpa putus nafas pun AP bertanya sahabat tersebut agar tidak tenggelam punca,dan paling penting tidak terus berteriak Takbirr!! Semberono tanpa tahu MAKSUD DAN TUJUAN seperti kebanyakan peserta BERSIH tempohari.


"Apa dia ingat kita ni bodoh ke?,mohon maaf kalau ada yang terguris hati,dia maksudkan tweet bidaan plat WWW 1 bernilai 520k itu bukan untuk tuanku... Dia kata tweet 520k tu UMUM.."

..."macam sardin jer muka dia buat statement tu..macam mana lah dia ni boleh jadi MB?".. (Kenyataan yang ini ada sedikit penyesalan dihujungnya..)

AP malas nak panjangkan disini bualan sabahat AP itu,dikhuatiri ada penyokong PR membuat andaian AP menggunakan sahabat untuk menjatuhkan Nizar Jamalaudin itu.atau UMNO telah melakukan konspirasi bersama Sultam Johor untuk memburukkan Nizar Jamaludin..
(sila lihat tweet Nizar ; "UMNO menggunakan abang kandung saya untuk memburukkan saya")

Jadi untuk lebih JELAS NYATA DAN TERANG (hukum hukum tajwid : idhqram bighrunnah Mussyaddah)
Yang menjadi bualan AP dan sahabat AP sebentar tadi.

Owh..ada yang bertanya yer..apa bodohnya Nizar Jamaluddin itu..jawapannya
Bodohnya Nizar Jamaludin itu kerana Baginda Tuanku Sultan Johor sahaja yang memenangi bidaan Plat WWW 1 dengan nilai RM 520K. Sudah tentulah apabila Nizar Bodoh menyebut RM 520K boleh bagi ramai rakyat Johor,boleh buat rumah;kenyataan itu ditujukan kepada BAGINDA PEMERINTAHAN JOHOR.BODOH SOMBONG itu kata kenyataan yang dia buat adalah untuk UMUM...

SAH BODOHSOMBONG.

Maaf,banyak perkataan bodoh pada artikel kali ini.

2 comments:

  1. Bodoh dan ada penyakit giler meroyan

    ReplyDelete
  2. masa lepas kemalangan kereta Camry dulu, doktor tak periksa kepala dia betul-betul...hanya balut tengkuk dan leher dia jer... jadi kemungkinan besar terdapat banyak skru dalam kepala otak dia yang dah tercabut atau longgar..tu sebab akhir-akhir ni banyak kenyataan dari mulutnya tak sempat ditapis melalui otaknya..terdapat banyak"valve" yang bocor jadi...salah satunya inilah hasilnya....PAShit dan DAPig patut benar kan dia bercakap lagi secara berleluasa...

    ReplyDelete