Friday, September 9, 2011

HALALNYA DARAH MELAYU...!!!


Belum pun habis isu tentang Mat Sabu menyatakan Polis Bukit Kepong adalah talibarut British, kini Mat Sabu sekali lagi cuba mengeruhkan lagi isu Polis Bukit Kepong dengan penyelewengan Fakta. Malam tadi Mat Sabu sekali lagi mempertahankan kenyataannya yang jelas cuba memesongkan fakta sejarah dalam ceramahnya di Bukit Jana, Taiping Di Markas Pas Bukit Jana bahawa kononnya membandingkan keadaan sebelum merdeka dan selepas merdeka. 

            Mat Sabu beria-ia benarnya menyatakan bahawa polis Melayu Islam yang bertugas pada masa sebelum merdeka adalah talibarut British dan tindakan Mat Indera yang mengetuai Rejimen Ke-10 Parti Komunis Malaya adalah betul sebagai seorang pejuangan kemerdekaan. GILA!!!!! Pada masa yang masa tidak menafikan kebenaran bahawa Mat Indera dalam buku tulisan Samsiah Fakeh (Komunis) dan Abdullah CD (Komunis) adalah seorang Pemimpin Parti Komunis Malaya.



Adakah HALAL darah-darah Anggota Polis Islam yang berkhidmat di Bukit Kepong yang telah dibunuh oleh komunis yang di ketuai oleh Mat Indera??? 

Apakah HALAL bagi Mat sabu, darah-darah orang kampung Islam Bukit Kepong yang dibunuh oleh komunis yang di ketuai oleh Mat Indera???

Apakah HALAL bagi Mat sabu, darah-darah merah isteri-isteri dan anak-anak Anggota polis Islam Bukit Kepong yang dibunuh oleh komunis yang di ketuai oleh Mat Indera???

Dan kami percaya..”HALAL lah jawapan yang akan dikeluarkan atas nama sokongan undi Ultra Kiasu kepada Parti ysng mengaku islam itu. 


Dan untuk itu Persoalan yang paling besar  buat Timbalan Presiden Parti Islam Semalaysia ini atas kenyataannya bahawa kerajaan Malaysia ini adalah warisan dari penjajah British, maka atas nama warisan British...undang undang Negara ini adalah warisan British, Parlimen Negara ini juga didikan British ..

maka nyatalah Timbalan Presiden Parti Islam Semalaysia itu sebenarnya TALIBARUT ATAU PENGKHIANAT Warisan British kerana menerima gaji sebagai Ahli Parlimen Negara WARISAN BRITISH INI.

Juga Jawapan terbaik untuk PENGKHIANATAN itu ialah HALAL!!!!

2 comments:

  1. memang dasar haramjadah betul si Mat haramjadah tu.......tak sedor diri.....tok nenek dia dulu pun lawan komunis...dia pulak dok sokong ...babi!!!!

    ReplyDelete
  2. MASA BILA PULAK DIA NI HIDUP DAN BERPERANG DENGAN KOMUNIS, KIRA NASIB BAIK LA DIA DAPAT HIDUP, PATUT NYA SERAH KAT KOMUNIS TERUS LAGI BAIK

    ReplyDelete