Thursday, April 11, 2013

SUBURNYA DEMOKRASI PAKATAN RAKYAT

Pertama kali mungkin, tajuk entry AP dilihat memihak kepada Pakatan Rakyat,kalau ada yang bertanya mengapa sedemikian,adakah kerana MANIFESTO Pakatan Rakyat yang banyak diperkatakan didada surat khabar Harakah?

JAUH...Uiihhh JAUH tiada kena mengena langsung,mana mungkin "MANIFESTO BUKANLAH JANJI" itu mahu dikatakan suburnya DEMOKRASI Pakatan Rakyat.

PENGUMUMAN SENARAI CALON CALON PAKATANKAH?

Yang ini tentu tentunya kelaut dasar, DEMOKRASI PAKATAN hapenya, fungsian Presiden Parti apakah yang hanya "Menguncikan Mulut"Membisu ribuan kata.SEORANG PRESIDEN SEBUAH PARTI PALING TERKENAL DENGAN LAUNGAN PERUBAHAN, Penentu hala tuju partinya, menjadi tauladan pengikutnya, TETAPI dikawal oleh orang yang BUKANNYA AHLI PARTINYA.
DEMOKRASI KAH KAH KAH.Maaf, Presiden Parti Keadilan Nasional secara terang harfiahnya adalah PATUNG BERNYAWA.

Jadi,dimana kena mengenanya tajuk entry diatas dengan artikel kali ini?

Dan seperti biasa,tidaklah AP mahu menyesak dan menggasak minda pembaca dengan kenyataan seperti pemimpin de facto Pakatan Rakyat,sekejab mahu bertanding di Perak,dengar dengar mahu kembali ke Permatang Pauh,..tak ada pendirian langsung..

Kenanya Entry diatas,"DEMOKRASI"nya para para Pemimpin Pakatan Rakyat dalam (demokrasi)memilih "Pasangan di bilik hotel".Dari kepala De factonya, JAMBU,PUCUK MUDA,KACAK,LUAR NEGARA,BARANGAN CHINA.bawah sikit dari dia, BINI ORANG BINI KU JUA KERNA KU USTAZ PAKAR,BILIK 121 KAH 112 KAH..Mah..oh Mah.. Dan terkini paling mengejut dan mengujakan...

Dikatakan wajah pelaku itu mirip dengan pemimpin terkenal Parti Addin itu...saksikan dan nilaikan.

Apa yang mengujakan.... Psstt...tangkapan oleh Pihak berkuasa keatas individu yang menyebarkan cd lucah itu mendedah dan mengesahkan mereka dari AMK.. Parti mana agaknya ya?...

Hebat DEMOKRASI PAKATAN RAKYAT...HEBAT..












No comments:

Post a Comment