Monday, October 8, 2012

KRISTIAN EVANGALIS DALAM DAP

Menarik sebenarnya apabila bercakap tentang tajuk diatas.Sudah tentu dibayangi dengan maksud perkauman,jumud dan maksud bahasa yang seantaranya.

Jadi benarlah,bahawa bahasa penulisan boleh meyebabkan dan menimbul keraguan apabila minda sering diasak dengan kecelaruan maklumat.

Tidaklah AP mahu menambah beban bagi pembaca kali ini dengan teori atau tanggapan baru mengenai politik negara.Seperti mana pemimpin pemimpin Pakatan Rakyat "MEMPERBAHARUI" IKRAR" janji janji lagi kepada rakyat pada pembentangan baJET mereka lalu. dalam menyusur blog rakan rakan tadi terlihat 1 artikel menark untuk dikongsi bersama pembaca
KLIK SINI dari blog AIDC.

Menarik,pemerhatian dan pengalaman wartawan ini patut setidak tidaknya menjadi penilaian peribadi kita menilai Pemimpin pemimpin parti politik DAP dalam agenda mereka berparti di Malaysia.

Di akhiran wawancara itu jua sedikit mendetikkan perasaan ragu AP tentang pegangan pemimpin utama DAP Malaysia.Mungkin kerana terkurang maklumat.Atau mungkin maklumat tidak terdedah,seperti mana terdedahnya "MENAIKI JET.SEWA?SPONSOR?BELI? " begitulah Faham AP ketika ini.






No comments:

Post a Comment